Joo. Siis... Tämä on huvittavaa, ja kauhistuttavaa. :D Ostin siis kaksi rottaa ei kovinkaan kauan sitten. Toinen alkoi pulskistua pikkuhiljaa, mutta ajattelin että se vain syö liikaa....

JA NYT SE SYNNYTTI!

Kuusi tai kahdeksan pikkuista rottamakkaraa pöllöttää häkin lattialla! Kauheaa vikinää kuului aamulla ja me vain luulimme, että rotat tappelivat keskenään! Siis voi hyvänen aika. Soitin eläinkauppaan, ja viiden viikon kuluttua voin viedä vauvat sinne. Pidän varmaan muutaman tosin... :D

Muita uutisia: Paino 53.9 kiloa. Miehen kanssa menee hyvin, oli hauskaa eilen ja tänään. Olen oksennellut. Olen ahminut, ja ollut syömättä. Ja nyt olen ihan pöllämystynyt! Vauvarottia! Voi apua!

16:02

Voi apua, olen ihan hukassa näiden rottien kanssa! Vauvoja on luullakseni seitsemän. Silppusin kangasta emolle pesätarpeeksi ja soitin eläinkauppaan ohjeistusta saadakseni. Kommentti elukkaleelta sanoi että pitäisi erottaa ne nakit toisistaan jo nyt, mutta rottaneiti puhelimessa sanoi että neljän viikon ikäisinä. Viisiviikkoisina saan sitten viedä ne sinne ja saan hyvityksen. Mutta......raaskisinko muka ikinä luopua niistä? Nehän ovat nyt kanssani ihan syntymästä saakka! Mutta yhdeksän rottaa ehkä on vähän liikaa?

Ja voi hyvänen aika. Eihän niiden äitikään ole kuin noin kuukauden ja yhden viikon vanha!

Photobucket

21:46

Noniin. Rogue on nyt kasannut vaaveilleen ison pesän joka koostuu mm. sukasta ja pahvirullista. :D Olen ihan kauheissa täpinöissä ja minua pelottaa hiukan, pelkään että pienille rotille käy jotain pahaa. Tämä johtunee siitä että monta monta vuotta sitten kissani synnytti pentunsa kuolleina - jäi trauma. :( Tarkistan vauvelit varmaan kymmenen minuutin välein ja vilkuilen niitä jatkuvasti. Acra (nakkien täti siis) näyttää yrittävän auttaa pesän teossa, mutta Rogue on aika ärhäkkä. Mutta mutta, olen niin hermona että ahmin kuin susilauma! En todella kestäisi sitä, että yksikään otuksistani loukkaantuisi mitenkään.

Kiitos kaikille kommenteista! :D

Ps: On helvetillistä yrittää saada punainen tukka vaaleaksi. Sain sen ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi, ja nyt....vihertävän-harmahtavan vaaleaksi. Niin, ja päänahkani on ruvilla! ....Ja minustako muka kampaaja? HAH HAH HAA.