Photobucket

Okei. Olen hirveä ihminen - tämä nimittäin sai minut nauramaan aivan hervottomana. Kai se on hyvä, että nauraa itselleen aina joskus. Muuten tilanne tuntuisi kauhean vakavalta jatkuvasti. Joskus on mukava nauraa ja hengähtää, ihan vaikka vain hetkeksi.

Mutta sen kyllä sanon...kenellekään muulle en toivo tällaista ruokahelvettiä. Voi jumalauta jos tämän pystytte välttämään niin välttäkää sitten! Ja te joilla oikeasti on bulimia, anoreksia, EDNOS, mitä tahansa...hakekaa apua jos vain osaatte. Minäkin hakisin, jos vain enää osaisin. Tai...ehken hakisikaan. Tarraanhan minä depressioonikin ihan vain siksi, että masentuneena laihdun. Sairasta. Masentaa ajatella, miten todella nuorilla tytöillä on varmaan ihan yhtä huono omakuva kuin minulla, ja samat ongelmat syömisen kanssa...

Mutta minä en halua parantua. Haluan vain laihtua, laihtua, LAIHTUA!

...Joten kuka minä olen muita käskemään paranemaan? En kukaan. Itsekin pro-anailen. Paskamainen olo. Toivon olevani anorektinen. Tuntisin oloni höyhenen kevyeksi ja kauniiksi...edes kerran elämässäni. Olen myös lueskellut muita syömishäiriöisten blogeja jonkin aikaa. Ja kai se on hyvä, että jos ei kerran halua parantua, niin on sitten edes joitain samalla tavalla ajattelevia ihmisiä joiden kanssa voi asiasta ainakin jutella ilman oudoksuvia katseita tai typeriä "miks et sä vaan sit syö?" kommentteja.

 

02:52

http://www.angelfire.com/ri/edsm/edtest.html

Tällaisen nyt löysin, joten pistin linkin tännekin. Itse sain 82%, aika paljon enemmän kuin olisin muuten arvannut.

"Over 75% There is excessive evidence of an eating disorder. It is extremely likely that you have a full-blown eating disorder -- either anorexia, bulimia, or both. Please seek a full medical evalutation IMMEDIATELY. A score in this range indicates DANGER. Your health may be in jeopardy, and psychological functioning may be diminishing."

No HUI KAUHISTUS!!!11!!11!

....Bah.