Voi ääääähhh... 52.4 kiloa, kiitos holtittoman ahmimiseni. No jaa, onpahan enemmän motivaatiota aloittaa kun tunnen itseni niin pullukaksi. :D Ongelmani on se, että minulla on lähes olemattomat lihakset. Joten tosiaan, kaikki tuo paino pullottaa masussani. On todella ärsyttävää että en edes voi treenata hyvin, koska olen niin "rikki" - rutistan kymmenen vatsalihasta, ja heikko selkärankani alkaa jo valittaa. Olen pitkään aikonut mennä tuossa lähellä olevalle salille treenaamaan, koska jotenkin kuvittelen että jos treenaisin jonkin laitteen kanssa, en satuttaisi itseäni... Noh jaa, kyllä mä sinne vielä joskus raahaudun! Ja hui kauhistus, äitini tuli kaupasta ja sanoi että osti minulle jotain pientä pääsiäisen kunniaksi. Säikähdin ensin, että se olisi suklaata! Mutta onneksi ei, vaan Tolkien kirjapaketin englanniksi. Huhhhhhhh helpotus...

Muuten, "paastoni" salittujen listalla on myöskin valion marjasopat, ne kevyemmät. Unohdin ne ensin!

 

19:09

Voi ei voi ei voi EI - olihan se äiti ostanut herkkujakin! Pussi lakuja huutelee minua ahmimaan ruokapöydällä. Vastustan ja vastustan mutta voi kun ne houkuttelevat. En saa langeta nyt kun sain niin rautaisen alun aamulla! Miltähän näyttäisi, jos huutaisin "Päät kiinni!" pussille lakuja? Njaa-a, ei varmaan täysjärkiseltä. :D Ja nyt lakujen kuoroon jo liittyvät vehnäpaahtoleivät, juusto jääkaapissa, pasta keittiössä... Ensimmäinen päivä on aina PAHIN, mutta jos siitä selviää, on aina vain helpompi ja helpompi vastustaa kiusausta.

EDIT: Hui! Tarkistin huvikseni miten blogini jaksaa blogilistalla, ja se sanoi "noussut 69.3°!"...tässähän tulee suorituspaineita. Hyvä hyvä, enemmän syytä yrittää onnisua. :D

 

20:54

Lisäsin tuonne reunaan "Blogin sivut" laatikon. Toistaiseksi siinä on vain yksi sivu; vanhaan ruokapäiväkirjaani niiltä ajoilta kun olin vielä kurinalainen. Omaa henkilökohtaista thinspoani tyyliin "Pystyin tuohon kerran, pystyn siihen toistamiseenkin!", heheh. Lisään myöhemmin sivuja esim. thinspolle, kannustaville lauseille, lomakuville, jne, jos keksin jotain kivaa.

 

23:13

Taisin selvitä ensimmäisen päivän läpi! Lipitin tänään vain vettä ja Coca-Cola Zeroa. Hyvä minä! :D Sain lisää tahdonvoimaa, koska ystäväni M. pyysi minua ulos torstaina. M. on todella hoikka ja kaunis ja aina tyylikäs. Hän on maailman ihanin ja ystävällisin ihminen, mutta hänen vieressään tunnen itseni niin suureksi. Hän on minua hiukkasen pidempikin, mutta varmaan kaksi tai kolme vaatekokoa pienempi. Joten! Päätin pistää paastoni seuraavan vaihteen silmään niin sanoakseni, jotta kutistuisin mahdollisimman paljon ennen torstaita. Eli torstaihin saakka jugurtti ja valion sopatkin ovat pannassa.

Tarkistin myös iltapainoni äsken - 53.0... Enteilee pahaa. Mutta vaikka painoni huomenna olisikin noussut tai kävi ihan mitä tahansa, tälläkertaa en luovuta ja lopeta kesken. Siis PAKKOHAN kilojen on joskus alkaa karista?